Belépés

  1. Nyissuk meg a támogatás rendszert a böngészőben: Támogatás rendszer
  1. Az oldal felső sávjában adjuk meg a rendszerhez tartozó felhasználónevünket és jelszavunkat, majd lépjünk be a rendszerbe.
  1. Az alábbi ablak fog köszönteni bennünket:

t1.jpg

Új hibajegy hozzáadása

A felmerülő problémáinkat hibajegyek formájában tudjuk közölni a Trendsoft munkatársaival. HIbajegyet a következőképpen kell készíteni:

  1. Kattintsunk az “Új hibajegy hozzáadása” gombra.

t2.jpg

  1. Az alábbi ablak fog betölteni, ahol meg kell adnunk a hibára vonatkozó adatokat:

t3.jpg

  • Összegzés: ide írjuk be a probléma rövid jellemzését, például: nyomtatási probléma. Ez a megnevezés fog megjelenni a hibajegy-listában.
  • Kategória: itt választhatjuk ki, hogy a problémánkat melyik kategóriába soroljuk  (partnertörzs, cikktörzs, nyomtatás, stb.)
  • Státusz: nem módosítható
  • Rendszer: itt azt kell kiválasztanunk, hogy milyen operációs rendszeren fut a BookStore (Windows XP, Windows7, stb).
  • Súlyosság: a probléma súlyosságára utal a nagyon alacsonytól egészen a kritikusig.
  • Prioritás, jelentett változat, esedékesség: nem módosítható 
  • Részletes leírás: itt fejthetjük ki a problémánkat olyan részletesen, ahogyan csak tudjuk. Ez megkönnyíti a munkatársak dolgát, így a felhasználó is hamarabb kaphat választ a kérdésére.
  1. Ha befejeztük a problémánk leírását, kattintsunk a részletes leírás alatt található  “A hibajegy hozzáadása” gombra. Ha a hibajegy változásáról (pl. munkatárs hozzászólása) nem szeretnénk értesítést kapni e-mailben, akkor vegyük ki a gomb mellett található jelölőnégyzetből a pipát, mielőtt a gombra kattintanánk.

Hibajegy-lista

A hibajegy-listában láthatjuk az általunk készített hibajegyeket, fontossági sorrendben. A sorrend attól függ, hogy a hibajegy készítésénél milyen súlyosságot állítottunk be.

A lista megtekintéséhez kattintsunk a panelen a “Hibajegy-lista” gombra.

t4.jpg